Jak nakupovat
Vše co potřebujete vědět o nákupu na eshop.kveetko.cz.
Kde nakoupíte?
Naše produkty můžete zakoupit online v e-shopu eshop.kveetko.cz. Navštívit nás můžete rovněž v kveetkomatu v Němčičkách kousek od města Hustopeče u Brna. Více informací zjistíte na stránce kontaktu.
Potřebujete pomoci s výběrem?
Nenašli jste potřebné informace o květinách, není vám cokoliv jasné nebo se jen chcete zeptat na další podrobnosti k vámi vybranému zboží? Kontaktujte nás e-mailem na info@kveetko.cz nebo telefonicky na 737 214 868. Jsme tu pro Vás každý všední den od 9:00 do 17:00.
Kdy mi bude zboží doručeno?
V případě, že jste si vybrali některou z jiřin, trvalek nebo tulipánů, kterou máme skladem,její doručení bude záviset na typu zvolené dopravy.
V případě dopravy externím dopravcem bude zboží doručeno nejpozději do 3 pracovních dnů, přičemž o přesném termínu doručení vás bude dopravce předem informovat.
V případě dopravy zajišťované přímo naším e-shopem kveetko proběhne na základě zvoleného produktu. O přesném termínu vás rovněž budeme předem informovat.
Při převzetí zboží doporučujeme vždy pečlivě zkontrolovat, že zboží není jakýmkoliv způsobem poškozeno.
O stavu Vaší objednávky Vás ale budeme pravidelně informovat e-mailem. Jakmile bude zboží nachystáno, bude ihned předáno vámi zvolenému dopravci.
V případě dopravy externím dopravcem bude zboží doručeno nejpozději do 3 pracovních dnů, přičemž o přesném termínu doručení vás bude dopravce informovat. V případě dopravy zajišťované přímo naším e-shopem proběhne doručení na základě domluvy a zvoleného produktu. O přesném termínu vás rovněž budeme předem informovat. Při převzetí zboží doporučujeme vždy pečlivě zkontrolovat, že zboží není jakýmkoliv způsobem poškozeno.
Nabízíte možnost osobního odběru?
Ano, osobní odběr je možný v našem kveetkomatu v obci Němčičky kousek od města Hustopeče u Brna. V případě, že jste zvolili v košíku osobní odběr, zašleme Vám e-mailem informaci, jakmile bude Vaše zboží připraveno k odběru. Po odeslání tohoto e-mailu můžete zboží vyzvednout po předchozí domluvě.
Jaké možnosti platby nabízíte?
Informace o platebních možnostech v e-shopu a v naší kamenné prodejně naleznete v sekci „Doprava a platba“.
Zboží mi bylo doručeno poškozené nebo má vadu, co mám dělat?
V případě, že vám bylo doručeno zboží, které je poškozené či má jakoukoliv jinou vadu, neváhejte nás kontaktovat. Buď e-mailem na info@kveetko.cz nebo telefonicky na 737 214 868 . Více informací se dočtete v obchodních podmínkách.