Jak nakupovat

Vše co potřebujete vědět o nákupu na eshop.kveetko.cz.

 

Kde nakoupíte?

Naše produkty můžete zakoupit online v e-shopu eshop.kveetko.cz. Navštívit nás můžete rovněž v kveetkomatu v Němčičkách kousek od města Hustopeče u Brna. Více informací zjistíte na stránce kontaktu.

 

Potřebujete pomoci s výběrem?

Nenašli jste potřebné informace o květinách, není vám cokoliv jasné nebo se jen chcete zeptat na další podrobnosti k vámi vybranému zboží? Kontaktujte nás e-mailem na info@kveetko.cz nebo telefonicky na 737 214 868. Jsme tu pro Vás každý všední den od 9:00 do 17:00.

 

Kdy mi bude zboží doručeno?

V případě, že jste si vybrali některou z jiřin, trvalek nebo tulipánů, kterou máme skladem,její doručení bude záviset na typu zvolené dopravy.

V případě dopravy externím dopravcem bude zboží doručeno nejpozději do 3 pracovních dnů, přičemž o přesném termínu doručení vás bude dopravce předem informovat.

V případě dopravy zajišťované přímo naším e-shopem kveetko proběhne na základě zvoleného produktu. O přesném termínu vás rovněž budeme předem informovat.

Při převzetí zboží doporučujeme vždy pečlivě zkontrolovat, že zboží není jakýmkoliv způsobem poškozeno.

O stavu Vaší objednávky Vás ale budeme pravidelně informovat e-mailem. Jakmile bude zboží nachystáno, bude ihned předáno vámi zvolenému dopravci.

V případě dopravy externím dopravcem bude zboží doručeno nejpozději do 3 pracovních dnů, přičemž o přesném termínu doručení vás bude dopravce informovat. V případě dopravy zajišťované přímo naším e-shopem proběhne doručení na základě domluvy a zvoleného produktu. O přesném termínu vás rovněž budeme předem informovat. Při převzetí zboží doporučujeme vždy pečlivě zkontrolovat, že zboží není jakýmkoliv způsobem poškozeno.

 

Nabízíte možnost osobního odběru?

Ano, osobní odběr je možný v našem kveetkomatu v obci Němčičky kousek od města Hustopeče u Brna. V případě, že jste zvolili v košíku osobní odběr, zašleme Vám e-mailem informaci, jakmile bude Vaše zboží připraveno k odběru. Po odeslání tohoto e-mailu můžete zboží vyzvednout po předchozí domluvě.

 

Jaké možnosti platby nabízíte?

Informace o platebních možnostech v e-shopu a v naší kamenné prodejně naleznete v sekci „Doprava a platba“.

 

Zboží mi bylo doručeno poškozené nebo má vadu, co mám dělat?

V případě, že vám bylo doručeno zboží, které je poškozené či má jakoukoliv jinou vadu, neváhejte nás kontaktovat. Buď e-mailem na info@kveetko.cz nebo telefonicky na 737 214 868 . Více informací se dočtete v obchodních podmínkách

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení